Nye vinduer i Eben Ezer

Forside Nyheder
Nye vinduer i Eben Ezer

Fra den kommende uge (uge 32) frem til og med uge 43, vil der blive skiftet vinduer i lillesal og storesal i Eben Ezer. Det glæder vi os over! Og samtidigt glæder vi os også over at vi ikke skal aflyse alle gudstjenester og aktiviteter, men at det tværtimod er blevet muligt for os fortsat at afholde gudstjenester og andre aktiviteter i kirken – en stor tak til både de dygtige håndværkere og Eben Ezer for at gøre dette muligt!

Eneste undtagelse er fredagens morgengudstjenester, som først starter op igen efter uge 43. For at det er muligt for os fortsat at afholde en masse gode aktiviteter, arrangementer og gudstjenester, skal forskelligt udstyr og stole dog afdækkes pga. støv.

Hjælp med afdækning
Helt konkret betyder det at frivillige hjælper med at fjerne afdækning af instrumenter, teknik og stole, forud for søndagens gudstjenester og efter den sidste gudstjeneste om søndagen håber vi på at I alle vil være med til at give en ekstra hånd, når stolene som altid skal stables og nu også afdækkes. Når vi hjælpes ad, tager det ikke lang tid og vi takker mange gange for både jeres forståelse, tålmodighed og hjælp med dette.

Til kirkens øvrige aktiviteter i løbet af ugen er det de enkelte ansvarlige for disse aktiviteter, der har ansvaret for at afdække, og vi håber på at I, der deltager til disse aktiviteter, også her vil være opmærksomme på at give en hånd med.

Og så glæder vi os til at kunne få glæde af de nye vinduer i både vores dejlige kirkesal og lillesalen!