Ciao - skab flere kendte ansigter
"Ciao" betyder "hej" på italiensk - og vi ønsker at sige "hej" til dig, der er helt ny kirkegænger og til dig, der ikke har haft mulighed for at lære så mange at kende. Derfor vil vi gere invitere til vores uformelle arrangement, med fokus på at skabe nye bekendtskaber og et inkluderende fællesskab i Aarhus Bykirke.

Vi vil gerne invitere til aftensmad, brætspil eller hyggelige stunder i Botanisk Have, hvor formålet er at hygge sig og lære hinanden bedre at kende. Vi inviterer i mindre grupper ad gangen, med ønsket om en afslappende atmosfære, hvor folk kan være sig selv og knytte bånd til nye i kirken. Tag endelig kontakt til os, hvis du vil være med eller høre mere. Hvad er der mere at sige? Vi ses!

Kontakt:
Christoffer Schmidt Nielsen: 29843212