Sport i Bykirken

Sport i Bykirken er for dig, der har lyst til at lære din menighed bedre at kende gennem sport. Sport i Bykirken har fokus på hyggen og det at være med. Det er ikke her kvaliteten af sporten skal være i top – men derimod det sociale. Vi inviterer til et åbent og varmt fællesskab om sport, hvor du ikke skal bekymre dig om, hvilket niveau du er på.

Vi ønsker at have mange forskellige tilbud og derved dække manges ønsker. Det primære er indtil videre at vi mødes i en idrætshal ca. hver anden uge fra september til sidst på foråret. Her mødes vi til forskellige sportsgrene. Midtvejs holder vi pause og samles om en andagt. Derudover vil der være forfriskninger til dem, der holder pause fra sporten, eller eventuelle tilskuere, som ønsker at være med i fællesskabet omkring aktiviteten, men ikke ønsker at deltage i sport eller er forhindret i at dyrke sport. Vi har udstyr til volleyball, beachvolley, indendørs - og udendørs fodbold, ultimate, basketball, spikeball og floorball, som vi på skift vil bruge på forskellige aftener.

Har du idéer til andre tiltag eller spørgsmål kan du kontakte Christoffer Sander Andersen på Facebook eller sende en mail til: sport@aarhusbykirke.dk

Tidspunkt: En til to gange i måneden - følg med på facebook.com/aarhusbykirke
Lokation: Se de enkelte begivenheder