Børn og familier

Forside Frivillighed
Børn og familier

I Aarhus Bykirke er vi velsignet med over 100 børn. I børnekirketeamet sørger vi for, at der også er noget for alle børnene under morgengudstjenesten 9:30. Vi laver aldersinddelte programmer med bibelfortælling, sang og aktiviteter, mens de voksne hører prædikenen i kirkesalen.

Vi har tre spor i børne-/juniorkirken:

• Lillefrø, 1,5 -4 år
  • Storefrø, 5 år - 2. klasse
  • Juniorkirke, 3. - 6. klasse

Som børne- eller juniorleder forbereder du et kort program for børnene. Vi tager afsæt i Søndagsskolernes materiale Kirkefrø, hvor du kan hente god inspiration til både fortælling og aktivitet.

Kontakt: Teamleder for hele børne-/juniorkirken, Marie Bodilsenbornekirke@aarhusbykirke.dk

Eller kontakt teamlederne for de enkelte spor i børne-/juniorkirken:

Karavanen er et månedligt familiearrangement med sang, fortælling, aktiviteter – og efterfølgende aftensmad. Som medlem af teamet bag Karavanen er du med til at planlægge programmet for det kommende halvår og hjælper til med selve afviklingen.

Derudover er der behov for madlavere, som handler ind og tilbereder et lækkert børnevenligt måltid.

Kontakt: Daniel Søgaard Lind / karavanen@aarhusbykirke.dk

Juniorklubben er et rum for fællesskab, sjov og tro og slutter altid af med kaffe og kage. Kom og vær med til at give kirkens juniorer gode oplevelser og muligheden for at høre om Jesus.

Juniorklubben er for alle juniorer i 3.-6. klasse og foregår mandage kl. 18:30-20:30.

Kontakt:
Randi: randi.korneliussen@hotmail.com eller Andreas: andreasped08@gmail.com