Hjallerup Bibelcamping

Forside Nyheder
Hjallerup Bibelcamping

I kirken samles vi hver sommer på Menighedscampen på Hjallerup Bibelcamping. Her kan vi bo på samme gade og på den måde lære hinanden bedre at kende.
MenighedsCamp er et spor på Hjallerup Bibelcamping for menigheder/fællesskaber fra hele Danmark. Café Nærvær er et fællestelt for alle på MenighedsCampen, og her vil der være en lækker café og rammerne for de mange aktiviteter og seminarer i løbet af ugen foruden alle de fællesaktiviteter, der sker i Storhytten sammen med resten af Hjallerup Bibelcamping.

MenighedsCamp er med sine tilbud særligt henvendt til menighedsudrustelse, fællesskab og en masse hygge.

Når man tager på camping med sin menighed, har man fantastiske muligheder for at lære sine kirkevenner bedre at kende. Vi kunne være sammen om fællesspisning, vaffelbagning, bibeltimerefleksioner, seminarer, cafévagter, volleyturnering, sponsorløb, brætspil, spikeball og en masse hygge i campingvogne, fortelte og selvfølgelig Café Nærvær.

Det sker fra 27. juli til 3. august 2024. Vi skriver, når tilmeldingen er åben – derefter kan du tilmelde dig i undergruppen Aarhus Bykirke eller Børnefamilie i Aarhus Bykirke.

Vil du gerne med, men har du ikke aftalt med nogen, at I skal følges? Så skriv til sara@aarhusbykirke.dk, så vil hun forsøge at sende dig videre til nogen, der har plads.