DR2 sender gudstjenester fra Aarhus Bykirke i oktober

Forside Nyheder
DR2 sender gudstjenester fra Aarhus Bykirke i oktober

I oktober måned sender DR i alt fire gudstjenester fra Aarhus Bykirke. Gudstjenesterne blev optaget i løbet af to dage i september måned og sendes på DR2 hver søndag i oktober kl. 14:00.

Henrik Højlund er præst til alle gudstjenesterne og Anders Laugesen er vært. Til hver af gudstjenesterne medvirker en gæst - på søndag er gæsten Özlem Cekic (tidl. politiker - nu forfatter og foredragsholder), og derudover er Mikael Jarnvig (meterolog), Carsten Fogh Nielsen (filosof og underviser) og Michael Andreasen (musiker og komponist) også gæster.

Der er også mulighed for at komme fysisk i kirke på søndag, hvor der i Aarhus Bykirke er tre gudstjenester: kl. 9:30, 11:00 og 13:00. Der sendes live til gudstjenesten kl. 9:30. Se mere og tilmeld dig via kalenderen (tilmelding påkrævet kl. 9:30 og 11:00)

HH+Laug2