Økonomi

Økonomiteamet står for mange forskellige opgaver, herunder at sørge for løn og ferie til kirkens ansatte, ind- og udmeldelser af medlemmer, kollekt m.m.

Kontakt: okonomi@aarhusbykirke.dk

Fundraisingsteamet søger om fonde- og puljemidler til kirkens aktiviteter og arbejde, samt sponsoraftaler. Er det noget for dig? Så send en mail og hør nærmere om muligheden for at være en del af dette spændende team!

Kontakt: Bjørn Aaen Nyborg / fundraising@aarhusbykirke.dk

Ønsker du at få hjælp til funding af et initiativ?

Download skemaet her, udfyld det, og send det til fundraising@aarhusbykirke.dk

Hvis det drejer sig om en DUF ansøgning:
(Aarhus Bykirkes Unge eller Aarhus Bykirkes Børnekirke)
Så skal der kunne svares ja  til følgende punkter, før at fundraisingsteamet vil modtage din ansøgning:

• Er udgiften primært til glæde for de unge/børn
    • Sagt på en anden måde: Er det til en aktivitet/arrangement som er noget andet end det som kirken plejer at gøre, noget særskilt.
  • Er AABKU/AABKB på en eller anden måde involveret. (praktisk eller som officiel medarrangør)
  • Fremgår AABKU/AABKB også som medarrangør udadtil
  • Gør ansøgningsformålet en reel forskel for de unge/børn, eller er det kun regnskabet der mærker forskellen?

Hvis ikke det forholder sig som ovenstående, så skal aktiviteten ændres eller søges via andre fonde.