Kirkefællesskabet

Forside Fællesskaber Klynger
Kirkefællesskabet
Kirkefællesskabet er et åbent fællesskab.
Fællesskabet er både for singler, par, forældre, familier, børn (både små og store), kvinder, mænd, 50+, 40+, 25-30+, nye i kirken, “gamle” i kirken og nysgerrige på kirken!
Det er et fællesskab, der har et åndeligt fokus og udruster os i vores tro med Jesus i centrum. Vi prioriterer både oplæg udefra, men også god tid til snak med hinanden omkring det.
Vi ønsker, at det er et fællesskab, hvor vi lærer nye at kende, lærer hinanden bedre at kende, og hvor vi ser hinanden og den enkelte - på tværs af alder og livssituationer.
Da vi henvender os bredt, er det nok ikke det perfekte fællesskab for alle, men det er heller ikke målet. Målet er at det er godt nok for mange!
Nogle af os mødes tidligt og spiser sammen fra kl 17.30. Andre kommer til oplæg kl 19. Nogen tager afsted efter oplægget. Andre bliver og hygger.

Foreløbige datoer:

2/5 - 16/5 - 30/5 - 13/6 - 27/6 - 8/8 - 22/8