Byd velkommen til David - 3K praktikant i Aarhus Bykirke

Forside Nyheder
Byd velkommen til David - 3K praktikant i Aarhus Bykirke

byd velkommen til david

David hedder Skarsholm til efternavn, er 25 år gammel og dygtig til det med musik, lovsang og sangskrivning. David studerer 3K (Kristendom, kultur og kommunikation) på 4. semester og skal i den forbindelse være i praktik i Aarhus Bykirke de næste 10 uger.

David fortæller: "Jeg har selv været en del af Aarhus Bykirke de sidste to år og har valgt at være i praktik i kirken fordi jeg er nysgerrig på dagligdagen i en kirke og hvad der foregår i kirkens maskinrum".

David glæder sig til at blive udfordret af en masse forskellige opgaver, bl.a. afholdelse af oplæg om lovsang, hjælpe med kommunikationsopgaver og som han siger "holde medarbejderne i ørene". Vi glæder os til at blive holdt i ørene af David og håber I tager rigtig godt imod ham!

Du kan finde Davids kontaktoplysninger, her. Har du spørgsmål til Davids praktik, er du velkommen til at kontakte frivilligkoordinator Ditte Clausen.