Aarhus Bykirkes Venner

Forside Nyheder
Aarhus Bykirkes Venner

Aarhus Bykirkes Venner er et nyt tiltag for dig, der ikke er medlem af kirken til daglig, men som alligevel i et eller andet omfang gerne vil støtte vores arbejde og følge lidt med på sidelinjen. Det kan være, at du har familie eller venner som kommer i kirken og derfor gerne vil støtte den kirke, som former og udfordrer din nære. Det kan være også være at du tidligere har kommet i kirken, og gerne vil holde kontakten. Eller måske du kender til kirken via vores live stream, podcast eller lovsang. Uanset dit forhold til kirken, så er "Aarhus Bykirkes Venner" en klub, hvor vi inviterer dig til følge med og bære med.

Vi har to formål med AABKV. Det første er, at vi ønsker at anerkende og tilgodese dig, som har et forhold til Aarhus Bykirke, men som ikke kommer i kirken til hverdag.
Det andet formål er at give dig mulighed for at støtte vores arbejde på forskellige måder.

Du kan blive læse meget mere og blive medlem via vores hjemmeside, her