Aarhus Bykirkes Unge indkalder til generalforsamling

Forside Nyheder
Aarhus Bykirkes Unge indkalder til generalforsamling

Aarhus Bykirkes Unge (AaBKU) er med til at gøre både Alpha, Sport i Bykirken, koncerter og sociale tiltag i kirken mulige. Og du kan være med til at støtte dette arbejde ved at blive medlem (det tager mindre end to minutter og du kan blive det her) og så kan du deltage i generalforsamlingen.

Generalforsamling mandag den 14. marts kl. 19-21
Sted: Aarhus Bykirke

Dagsorden for generalforsamlingen:

1. Valg af stemmetællere (Kan udelades, hvis der er under 10 personer til stede)
  3. Valg af referent
  4. Formandens beretning
  5. Regnskabsaflæggelse
  6. Valg af revisor
  7. Behandling af indkomne forslag
    o Forslag til vedtægtsændringer
  8. Godkendelse af kontingent
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    - Udtræder af bestyrelsen:
    Ida Holst Ulriksen
    Martin Østergaard
    - Opstillede kandidater

Kasper Maagaard
    Simon Sejer
    Cecilie Jensen
  10. Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet skal sendes til aabku@aarhusbykirke.dk senest 7 dage før generalforsamlingen (dvs. senest mandag den 7. marts)
Tilmelding til generalforsamlingen er senest fredag den 11. marts kl. 12 til ditte@aarhusbykirke.dk

Sådan bliver du medlem
Hvis du gerne vil bakke op om AABKU og være med til at præge, hvad der sker, kan du melde dig ind i via linket herunder. Det tager ikke mere end 2 minutter at melde sig ind og det koster kun 75 kr. om året. Via linket kan du også læse mere om Aarhus Bykirkes Unge.