Diakoni og mission

Forside Frivillighed
Diakoni og mission

Hamlet er et værested for ensomme ungsomme unge mellem 18-35 år. Værestedet har Indre Mission som bagland.

Som frivillig er du med til at lave mad, spille spil, snakke og hvad I ellers finder på sammen med brugerne. Der er åbent torsdag og fredag mellem 17.30-22.00, og du vil komme til at være en del af en gruppe frivillige på 3-4 personer.

Kontakt: Christian Albertsen / vaerestedethamlet@outlook.dk

I Aarhus Bykirke ønsker vi at være kirke i byen og at skabe rammer for fællesskab om mission - vores ønske er nemlig at at flere mennesker må lære Jesus at kende. Derfor rykker vores frivillige evangelist, Thorkil Andersen, ud med Dialogvognen til flere forskellige lokationer i – og omkring Aarhus.

VIL DU MED?
Der er både brug for personer, der vil snakke med de mennesker, der kommer forbi og nogle, der har lyst til at spille lidt musik. Er det noget for dig? Eller måske din klynge eller cellegruppe?

Du er velkommen til at kontakte Thorkil, hvis du har spørgsmål eller vil lade ham vide at du vil være med.

Kontakt: Thorkil Andersen, (gerne på telefon): 29254410 / thorkil@aarhusbykirke.dk

VIL DU STØTTE DIALOGVOGNEN?
Udover at støtte Dialogvognen ved at være frivillig, er der også mulighed for at støtte økonomisk. Dette kan gøres ved at sende et valgfrit beløb til MobilePay: 693911. Ønsker man fradrag, kan man i teksten skrive enten medlemsnummer (5 tal) eller CPR-nr. (10 tal).